RGCD2014-17 new C64 games (για d/load)

  • Nemo
  • Το Άβαταρ του/της Nemo Συντάκτης θέματος
  • Elite Member
  • Elite Member
Περισσότερα
06/01/2015 16:29 - 06/01/2015 16:31 #25715 από Nemo
RGCD2014-17 new C64 games (για d/load) δημιουργήθηκε από Nemo
RGCD 2014 entries(C64 games)

Oι 17 !!! συμμετοχες στον πλεον -καθιερωμενο διαγωνισμο( C64 16KB Cartridge Game Development Competition )
διαθεσιμες για κατεβασμα
προς τερψη ολων των C64 retro νοσταλγων και οχι μονο ....

Κατεβαζετε τα games σε ενα αρχειο ολα απο εδω :
>>> www.dropbox.com/s/qih17f6u4v5iffn/RGCD%2...Competition.zip?dl=0
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Fotis_KFOR, GeoAnas, chdlee

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Nemo
  • Το Άβαταρ του/της Nemo Συντάκτης θέματος
  • Elite Member
  • Elite Member
Περισσότερα
06/01/2015 16:31 - 06/01/2015 16:41 #25716 από Nemo
Απαντήθηκε από Nemo στο θέμα RGCD2014-17 new C64 games (για d/load)
Aviator Arcade , ενα κλασσικο κατακορυφο shoot em up που δεν θα εντυπωσιασει κανενα με τα γραφικα του ουτε με το απλα διεκπεραιωτικο ηχο που μπορει να θυμιζει SEUK αποπειρες παρολα αυτα θα ικανοποιησει με το στρωτο gameplay του.

Code : Mark Hindsbo
Music : Richard Bayliss
Graphics : Mark Hindsbo and Redcap


Code : Med64
Music : Gaetano Chiummo


Pixel City Skater :Το Demake :arrow: του αντιστοιχου flash game με το απλοικο αλλα εθιστικο αλλα και με τιμωρητικο -οταν κανεις λαθος- gameplay ενω και η μουσικη επενδυση χαριζει ποντους στο συνολο.


##########################################################################################################

Voivod Attack : ενα left to right αλλα και right to left (οχι δεν οι θεσεις υποψηφιων για τις εκλογες ) ετερο shoot em up διαγωνισμου , με ιδιαιτεραπροσεγμενα στις λεπτομερειες sprites,animation εισαγωγης/αποχωρησης στο level , αρκετα smooth scrolling αλλα η αλλαγη κατευθυνσης θα σας δυσκολεψει οπως και γενικα ο ελεγχος του σκαφους ...

Code : Achim
Music : Taxim
Graphics : Achim and Mix256


Code : Antonio Savona
Music : Ald
Graphics : Antonio Savona


P0snake : πανεμορφα γραφικα , προσχαρη και απολυτα ταιριαστη με το κλιμα των γραφικων μουσικη ,speech (σε 16k game!!!), password system και απαιτητικο one button gameplay μαλλον στο ποιο αρτιο και πρωτοτυπο στην υλοποιηση παιχνιδι του διαγωνισμου ενα snake clone . Μια εντυπωσιακη δημιουργια , οπως και οτι προκειται για το προγραμματιστικο C64 comeback του δημιουργου υστερα απο 25 χρονια .

###############################################################################################

Honey Bee : Ενα old scool single screen avoid & collect απλοικο στην συλληψη,
Στα συν η πολυχρωμια , ενω στα μειον του το collision detection

Code : Richard Bayliss
Music : yogibear
Graphics : STE'86 and Wayne Womersley


Code : ALeX
Music : Taxim
Graphics : Taxim


C2048 :To γνωστο puzzler στην 3η του μεταφορα στον C64( και ενδεχομενως την αρτιοτερη )

##########################################################################################

RACE : ενα old scool top down racer αλα Super Sprint/Super Cars , με διαφορετικα mode παιχνιδιου και υποστηριξη μεχρι και 8 παικτων!!!Δεδομενου οτι αποτελει το προγραμματιστικο ντεμπουτο του δημιουργου του παρα τις οποιες ορατες αδυναμιες με την πρωτη ματια ,ειναι μια αξιοπρεπεστατη συμμετοχη που δημιουργει μεγαλες προσδοκιες για το μελλον απο τον δημιουργο του Steffen (Socrates)Goerzig

Code : Sokrates
Graphics : Sokrates


Code : Wanax
Graphics : Saulc12
Music : Saulc12


FALLING : ενα ακομα one button παιχνιδι , οπου ελεγχεται τις αναπηδησεις πανω σε ραμπες μιας μπαλας σε συνεχη πτωτικη πορεια με σκοπο αυτη να κρατησει το δυνατον περισσοτερο. Προσεγμενο εικαστικα (+ bonus parallax scrolling) και γενικα δειχνει οτι ειναι δουλεια βετερανων αλλα χωλαινει στο τομεα playability .

###################################################################################################

TOYZ : ενα ιδιαιτερα καλοφτιαγμενο και προσεγμενο puzzler που δεν παραδοξως οχι δεν υπολειπεται σε κανενος επιμερους κομματι ,σχεδιασμος ,υλοποιηση,γραφικα ηχος δεδομενου οτι ειναι δουλεια ενος μονο δημιουργου και μαλιστα πρωτοεμφανιζομενου (απ οτι ειδα).Αν δε ηταν πρωτοτυπο ως συλληψη κι οχι ενα πολυ καλο puzznic clone μαλλον θα ηταν απο τα 2-3 κορυφαια του διαγωνισμου ,ενω και παλι ειναι απο τις αξιολογες συμμετοχες .

Code : Jan Schulze
Graphics : Jan Schulze
Music : Jan Schulze


Code : Bamse
Graphics : Bamse
Music : Bamse


Mini Arcade : Climax απο τις ιδιαιτερες και πιο αυθεντικες συμμετοχες που ερχεται και παλι απο ενα μονο δημιουργο το Bamse o οποιος ως φορος τιμης στην πρωτη gaming εμπειρια του μεταφερει στον C64 το LCD handheld που αποτελεσε το οχημα της (gaming εμπειριας του).
Βεβαια αναμεσα στα αλλα μετεφερε και την δυσκολια του αρχικου παιχνιδιου ....

####################################################################################################

Tiger Claw: ο πνευματικος διαδοχος του θρυλικου game της Datasoft Bruce lee ,που το ξεπερναει εικαστικα αλλα σε επιπεδο ελεγχου/gameplay εχει πολυ δρομονα διανυσει . Κριμα γιατι οι δημιουργοι του φαινεται να "το εχουν" .
Aναρρωτιεμαι αν μπορει να τερματισει ακομα κι ο Metalcandyman ....

Code : Lazycow
Graphics : Saulc12
Music : Saulc12


Code : Ron
Graphics : JSL
Music : NVitia


Brick Buster : αξιοπρεπες και σχετικα ευκολο arkanoid clone .
Το ευχαριστηθηκα περισσοτερο απο αλλες "πολυαναμενομενες" συμμετοχες
του διαγωνισμου.

##########################################################################################

Penultimate Fantasy : Final Fantasy (οση χωρα σe 16K τελος παντων) στο C64 -'Nuff Said .Φανταζομαι οτι καποια επερχομενη version -χωρις τον περιορισμο των 16Κ του διαγωνισμου- θα ειναι ακομα πληρεστερη.(ηδη κυκλοφορει η 1.1)

Code : Endurion
Graphics : David Erikssons
Music : Twoflower


Code /Music : Spider Jerusalem


Tutti Frutti 64 : η μεταφορα στον C64 του αντιστοιχου C16 Plus/4 παιχνιδιου ενος αλα ~ Mr.Do! παιχνιδιου .
Καθoλου ασχημα δεδομενου οτι προκειται για συμμετοχη της τελευταιας στιγμης .

#########################################################################################################

Fickle : ενα old school ,single screen ,one button ,πρωτοτυπο puzzler με ομορφα high resolution γραφικα.
Αξιοσημειωτο οτι το αρτιοτατο συνολικα παιχνιδι ειναι αποτελεσμα δουλειας ενος μονο δημιουργου
και μαλιστα κι εδω πρωτοεμφανιζομενου.

Code /Music /Graphics : Malcolm Tyrrell


Code : Roysterini
Music : Abaddon
Graphics : Roysterini


Paper Plane :το port για τον C64 του αντιστοιχου(PaperPlane 2 ) iOS παιχνιδιου του Juan Hong .
Με την εκπληκτικη μουσικη υποκρουση(μου αρεσε περισσοτερο απ οτιδηπωτε αλλο ακουσα) και το εθιστικο απλοικο gameplay αρκετα καλα υλοποιημενο.

##################################################################################################

Brilliant Maze : Ενα ακομα old school maze game οπου πρεπει να συλλεξετε διαμαντια να αποφυγετε τα τερατακια και να αξιοποιησετε προς οφελος σας τραμπολινα και teleports .Tα controls δεν μου φανηκαν οτι καλυτερο ,αλλα πιθανοτατα ο αδυναμος τροχος να ειμαι εγω.

Code : Geir Straume
Music : Odie of Cosine, Sonix Systems
Graphics : Geir Straume

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": GeoAnas, chdlee, chriskgnr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • chriskgnr
  • Το Άβαταρ του/της chriskgnr
  • Retro Elite
  • Retro Elite
  • Well, i got one chance left in a nine live cat.
Περισσότερα
06/01/2015 17:02 #25717 από chriskgnr
Απαντήθηκε από chriskgnr στο θέμα RGCD2014-17 new C64 games (για d/load)
Η ονομασία του διαγωνισμού "C64 16KB Cartridge Game Development Competition" υποννοεί ότι τα προγράμματα εάν προγραμματιστούν σε eprom τρέχουν από rom cartridge?

21st century breakdown...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Nemo
  • Το Άβαταρ του/της Nemo Συντάκτης θέματος
  • Elite Member
  • Elite Member
Περισσότερα
06/01/2015 17:28 #25719 από Nemo
Απαντήθηκε από Nemo στο θέμα RGCD2014-17 new C64 games (για d/load)

chriskgnr έγραψε: Η ονομασία του διαγωνισμού "C64 16KB Cartridge Game Development Competition" υποννοεί ότι τα προγράμματα εάν προγραμματιστούν σε eprom τρέχουν από rom cartridge?

RULES

So you can get started, the basic rules are laid out below:

1.
......
3. All submitted games must be in working 16KB cartridge ROM format (help is available to test ROM files on real hardware). Compression is allowed (and encouraged) but the final file size must not exceed 16KB (.crt (VICE) at 16.0 KB (16,464 bytes) or .bin (C64) at 16.0 KB (16,384 bytes)).

....
7. All applicants that submit a valid entry (see above) will receive one physical cartridge copy of their game for free.
....


www.rgcd.co.uk/2014/04/c64-16kb-cartridge-game-development.html
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": chriskgnr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.284 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ

great retro computers and retro consoles companies logos