Space Moves για τα CPCs

  • stabill
  • Το Άβαταρ του/της stabill Συντάκτης θέματος
  • Team RC
  • Team RC
  • kEEp rETRo!
Περισσότερα
24/05/2020 11:45 #46392 από stabill
Space Moves για τα CPCs δημιουργήθηκε από stabill
Και οι προσπάθειες που μας αφήνουν με το στόμα ανοιχτό, συνεχίζονται!

Τι έχουμε εδώ? Το Space Moves, ένα φοβερό game για τα CPC, το οποίο είχε πρωτοεμφανιστεί το 2015 σαν homebrew στο CPCRetroDev...




OK, καλούτσικο θα μου πείτε, άλλωστε ποιο άλλο παιχνίδι στα "ταπεινά" CPC είχε parallax scrolling...

Από τότε δεν είχαμε κανένα νέο μέχρι τώρα, όπου η RetroBytes Production παρουσίασε μία βελτιωμένη έκδοση... ΜΟΝΟ βελτιωμένη?





ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΤΑΤΗ θα έλεγα!!!


Όταν ολοκληρωθεί, πιστεύω θα είναι ένα από τα εντυπωσιακότερα games για τα CPCs, τα οποία τελικά μάλλον αδικημένα βγήκαν ΕΚΕΙΝΑ τα χρόνια...

Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Fotis_KFOR, kokkiklhs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • kokkiklhs
  • Το Άβαταρ του/της kokkiklhs
  • Elite Member
  • Elite Member
Περισσότερα
24/05/2020 16:17 #46393 από kokkiklhs
Απαντήθηκε από kokkiklhs στο θέμα Space Moves για τα CPCs
Καλό είναι, αλλά αυτό το πράγμα με την απελπιστικά μικρή playing area στα Amstrad είναι πολύ κρίμα!
Είδαμε εντυπωσιακά demos με fullscreen γραφικά, parallax scrolling, πολλά sprites ταυτόχρονα στην οθόνη, γιατί δεν το κάνουν αυτό και στα παιχνίδια τώρα πια; Ας πούμε, ένα pacmania ή ένα speedball όπως της amiga γιατί δε βγαίνει; Ολη η φάση του Amstrad σε σχέση με τα ανταγωνιστικά 8μπιτα είναι η δυνατότητα για overscan, γιατί δεν την αξιοποιούν;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": stabill

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • stabill
  • Το Άβαταρ του/της stabill Συντάκτης θέματος
  • Team RC
  • Team RC
  • kEEp rETRo!
Περισσότερα
24/05/2020 16:27 #46394 από stabill
Απαντήθηκε από stabill στο θέμα Space Moves για τα CPCs

kokkiklhs έγραψε: Καλό είναι, αλλά αυτό το πράγμα με την απελπιστικά μικρή playing area στα Amstrad είναι πολύ κρίμα!
Είδαμε εντυπωσιακά demos με fullscreen γραφικά, parallax scrolling, πολλά sprites ταυτόχρονα στην οθόνη, γιατί δεν το κάνουν αυτό και στα παιχνίδια τώρα πια; Ας πούμε, ένα pacmania ή ένα speedball όπως της amiga γιατί δε βγαίνει; Ολη η φάση του Amstrad σε σχέση με τα ανταγωνιστικά 8μπιτα είναι η δυνατότητα για overscan, γιατί δεν την αξιοποιούν;


Έλα ντε, αυτή την απορία έχω κι εγώ...:( :unsure:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.468 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ

great retro computers and retro consoles companies logos