Topic-icon RGCD 2015 entries 10 νεα(C64) games !!!!

  • Nemo
  • Το Άβαταρ του/της Nemo Συντάκτης θέματος
  • Retro Maniac
  • Retro Maniac
Περισσότερα
05/04/2016 00:44 - 05/04/2016 00:46 #35769 από Nemo
RGCD 2015 entries 10 νεα(C64) games !!!! δημιουργήθηκε από Nemo



Αν και με εμφανη 3μηνη καθυστερηση πιστoι και φετος στο ετησιο ραντεβου τους οι RGCD -διοργανωτες .

TA 10 C64 games-συμμετοχες του πλεον -καθιερωμενου διαγωνισμου ( C64 16KB Cartridge Game Development Competition )

για D/LOAD >>>> μαζεμενα σε ενα αρχειο <<<<[





Οι φετεινες συμμετοχες συνοπτικα




Code/Graphics Majikeyric
Music NEO



Bug Hunt η μεταφορα σε C64(μετα το Mdrive ,PCE) του γνωστου δημοφιλους single screen PC indie της Lazy Brain Games
Θα ξετρελαθειτε απο την μουσικη του , ,το αριθμο των ταυτοχρονων sprites σε συνδιασμο και αδιασπαστη κινηση του main sprite
σε σχεση τον αμεσο χειρισμο που ειναι critical για το συγκεκριμμενο ειδος του παιχνιδιου.
ενω ΔΕΝ θα ξετρελαθειτε με τις χρωματικες επιλογες/παλετα .


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



Code John Christian Lonningdal
Graphics/ Music Saul Cross of RGCD



Icicle Race ενα ιδιαιτερα καλοφτιαγμενο single sceen puzzler με καλογουστα γραφικα και μια επαναλμβανομενη εκνευριστικη ingame μουσικη την οποια συνειδητοποιεις μονο οταν κολλησεις /δυσκολευεσαι με μια πιστα η οποια σαν να υποδηλωσει -μεσω της επαναληψης της- οτι ο χρονος κυλα και ειναι περιορισμενος ...


///////////////////////////////////////////////////////



Code/Design CSixx
Music/Graphics Saul Cross



Pickle's Pod Patrol -η συμμετοχη που BTW ηρθε με καποια χρονοκαθυστερηση μια και προκειται RGCD 2014 entry που δεν τελεσφορησε- ειναι ενα single screen collect them up platform αυτα με τα χαριτωμενα (so cute it will make puke)γραφικα και οπου σκοπος πισω απο το φαινομενικα απλοικο gameplay ειναι τελικα να εχετε την υπομονη να "δαμασετε" το δυσκολο χειρισμο του πρωταγωνιστη .


////////////////////////////////////////////////////////



Code/Graphics Endurion
Music Hugo Hoekstra



Alienator ενα φαινομενικα απλοικο invaders clone που κρυβει ενα απαιτητικο και αποτομης καμπυλης αυξανομενης δυσκολιας gameplay ,οπου παρα τα power-ups :!: :!: :!: πολυ γρηγορα καθε σφαιρα οχι μονο μετραει αλλα πρεπει να επιλεξετε στρατηγικα το παραληπτη , ενω πρεπει να προσεξετε και τις σφαιρες των αντιπαλων, οι οποιες ακολουθουν την κινηση εκεινου(ως υποτιθεται αδρανεια effect ???) ,που τις εξαπολυει αλλα και αλλαζουν κατευθυνη , οταν αλλαζει και αυτος γραμμη και με δεδομενο ,=οτι κινουνται ολο και γρηγοροτερα οσο προχωρατε levels αλλα και στην εξελιξη του ιδιου του level προαπαιτουν σε καποιο βαθμο να προεξοφλησετε/να σκεφτεστε 1-2 κινησεις (των αντιπαλων) μπροστα .



///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



Code Wanax
Music/Graphics Saul Cross



Platman η μεταφορα σε C64 του public domain της Amiga το οποιο θα μπορουσε να αποτελει τον καρπο της παρανομης σχεσης του monty mole με την ms pacman δηλαδη ενα ακαταπαυστου ρυθμου platform ,ενω παραλληλα αυθυποβαλει η μουσικη μεσω μποτας-κρουστων δινοντας τον απαραιτητο γρηγορο ρυθμο .Εχοντας ευτυχως τον απαιτουμενο αμεσης αποκρισης χειρισμο ενω τα καλοσχεδιασμενα γραφικα του αδικουνται εμφανως απο τις χρωματικες επιλογες . Αν ειχε και καλυτερο detection collision στις ακιδες /spikes :( .Απο τα φαβορι παρολα αυτα .


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////



Code Oziphantom
Graphics/Music Saul Cross



Quack η μεταφορα του C64 2D platform/puzzle του BBC/Acorn (και μετεπειτα της Amiga e.t.c.) με προσεγμενα γραφικα και animation και αρκουντως συνθετο καλα ζυγισμενο gameplay οσο το επαιξα τουλαχιστον και σχετικα light δυσκολιας .Στα πολυ θετικα του συγκαταλεγεται και η ingame μουσικη που θυμιζει λιγο krakout .
Απο τα φαβορι.Και να φαναστειτε οτι ξεκινησε -αν δεν κανω λαθος- απο ενα ... mockup


/////////////////////////////////////////////////////////////////////////




Code/Graphics/Music ruk



Ring on a String : καλοεκτελεσμενο και εθιστικο single button game -flappy birdοειδες- , οπου μεσω του σωστου timing και κυριως ρυθμου πρεπει να φροντισετε ο δακτυλιος να διατρεξει την μεγιστη δυνατη αποσταση χωρις οι ακρες του να ακουμπησουν στο συρμα που το
διαπερνα.


//////////////////////////////////////////////////////////////////////




Code/Graphics/Design/Idea Goat
Music Richard



Thea: ενα απλοικο παιδικο game -που απο οτι καταλαβα- εφτιαξε ο δημιουργος προκειμενου να ευχαριστησει την κορη του.


///////////////////////////////////////////////////////////////////



Code/Music/Graphics /Idea Richard



Blap 'n Bash Revisited ενα υβριδιο pong αλλα και παραλληλα του απογονου του arkanoid και οσον αφορα μαλιστα το δευτερο σκελος του pong περιλαμβανει και τους δυο παικτες ταυτοχρονα ,αλλα με mirroring control η απο πανω ρακετα.



//////////////////////////////////////////////////////////////////////////



Code/Music/Idea Richard
Graphics Alf Yngve



Vortex Crystals η 2η και πιο φιλοδοξη συμμετοχη του Richard "The New Dimension" Bayliss ενα single screen collect them up platform με καποια μικροπινελια του all time classic Classic mission imposible.Φιλοτιμη προσπαθεια του Mr R.Bayliss που δεν σταματα να προσπαθει και να πειραματιζεται σε διαφορετικα game genres και να βελτιωνεται .Βεβαια εχει καποια θεματακια στην κινηση του main sprite στις πλατφορμες αλλα και στις σκαλες μια και δεν υλοποιηται ιδανικα .


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Code/Graphics Mr. NOP
Music NM156/Richard


Slime Deluxe η δευτερη μολις shoot em up συμμετοχη αφορα την εμπλουτισμενη μεταφορα στον Commodore 64 του ομωνυμου παιχνιδιου του Commodore PET παιχνιδιου του Jim Summers.Mια ακομη αξιολογη αξιολογη και με εμφαση στο gameplay συμμετοχη.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Fotis_KFOR, GeoAnas, chdlee, DAT-Alex, glaros, fanny, mastersly, DUser1, sly*m, kokkiklhs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Fotis_KFOR
  • Το Άβαταρ του/της Fotis_KFOR
  • Site Owner / Admin
  • Site Owner / Admin
  • PC / Sinclair ZX Spectrum+3
Περισσότερα
05/04/2016 14:09 #35771 από Fotis_KFOR
Απαντήθηκε από Fotis_KFOR στο θέμα RGCD 2015 entries 10 νεα(C64) games !!!!
Ωραία πράγματα, ευχαριστούμε Nemo :)
Πάντα στην επικαιρότητα τα Commodore ;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • jimn
  • Το Άβαταρ του/της jimn
  • Retro Expert
  • Retro Expert
Περισσότερα
05/04/2016 15:22 #35773 από jimn
Απαντήθηκε από jimn στο θέμα RGCD 2015 entries 10 νεα(C64) games !!!!
Ωραία νέα,αντε να βάλουμε μπροστά τα commodorια μας :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Nemo
  • Το Άβαταρ του/της Nemo Συντάκτης θέματος
  • Retro Maniac
  • Retro Maniac
Περισσότερα
21/05/2016 19:27 #36240 από Nemo
Απαντήθηκε από Nemo στο θέμα RGCD 2015 entries 10 νεα(C64) games !!!!

So here is the FINAL 16K Compo version
It fixes
- The graphics corruption post death
- The lives counter corruption over 9 lives
- The title screen menu is easier to use
- Entities no longer get "stuck" on each other
- Circlers handle the MSB and on that one level, it won't appear on the other side, but it does overlap the side bar a - Spiders stop at the bottom of the
- Up and Down Entities no longer get stuck on the right side of the screen
- Entities don't do the L R L R L R flips when stuck in side a bubble making them more their movements more predictable
- NTSC fixed as found by Didi/Laxity
- Intermission is now faster



Η διορθωμένη(bugfixed) έκδοση 1.2 του QWAK 16K Compo Final

D/load >>> QWAK 1.2 16K Compo Final


ο Coder/δημιουργος του oziphantom κλεινει λεγοντας

Qwak will return....

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Fotis_KFOR, GeoAnas, chdlee, DUser1

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Nemo
  • Το Άβαταρ του/της Nemo Συντάκτης θέματος
  • Retro Maniac
  • Retro Maniac
Περισσότερα
08/10/2016 11:55 #37486 από Nemo
Απαντήθηκε από Nemo στο θέμα RGCD 2015 entries 10 νεα(C64) games !!!!



και τα αποτελέσματα της τελικής κατάταξης από το C64 Diskmag " Vandalism News #65 "
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Fotis_KFOR

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Nemo
  • Το Άβαταρ του/της Nemo Συντάκτης θέματος
  • Retro Maniac
  • Retro Maniac
Περισσότερα
08/09/2017 18:49 - 08/09/2017 21:02 #40141 από Nemo
Απαντήθηκε από Nemo στο θέμα RGCD 2015 entries 10 νεα(C64) games !!!!

Nemo έγραψε:


So here is the FINAL 16K Compo version
It fixes
- The graphics corruption post death
- The lives counter corruption over 9 lives
- The title screen menu is easier to use
- Entities no longer get "stuck" on each other
- Circlers handle the MSB and on that one level, it won't appear on the other side, but it does overlap the side bar a - Spiders stop at the bottom of the
- Up and Down Entities no longer get stuck on the right side of the screen
- Entities don't do the L R L R L R flips when stuck in side a bubble making them more their movements more predictable
- NTSC fixed as found by Didi/Laxity
- Intermission is now faster


Η διορθωμένη(bugfixed) έκδοση 1.2 του QWAK 16K Compo Final

D/load >>> QWAK 1.2 16K Compo Final



Qwak (Reset Edition) 1.3 128 :Το  Qwak απόκτησε native Commodore 128 version η οποία συνόδευε το πρόσφατo τεύχος του RΕSET Fan magazine

Direct D/load link >>>   csdb.dk/release/download.php?id=196111

Προέλευση >>> csdb.dk/release/index.php?id=158598

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Nemo έγραψε: [



Code/Music/Idea Richard
Graphics Alf Yngve




Vortex Crystals η 2η και πιο φιλοδοξη συμμετοχη του Richard "The New Dimension" Bayliss ενα single screen collect them up platform με καποια μικροπινελια του all time classic Classic mission imposible.
............


Now features:
- Disk / Tape loader (Disk version Martin Piper's loader, Tape version uses Freeload)
- New front end
- Hi Score table + saver (Complies to disk version, tape version has no hiscore saver enabled)
- Brand new game music with thanks to YogiBear with Renoise
- Major bugfixes
- Missing elements - Where an alien originally appeared from nowhere and killed the player instantly, the aliens now teleport.
- New end sequence

Code/Music .... Richard "The New Dimension" Bayliss
Graphics .... Alf Yngve
Loader .... Martin Piper


Vortex Crystals [2017 final edition]

D/load link >>> tnd64.unikat.sk/games/Vortex_Crystals_2017.zip

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Fotis_KFOR, nkary, chdlee

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.249 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ

great retro computers and retro consoles companies logos