Topic-icon Ιστορία κονσολών - pongs

  • Fotis_KFOR
  • Το Άβαταρ του/της Fotis_KFOR Συντάκτης θέματος
  • Site Owner / Admin
  • Site Owner / Admin
  • PC / Sinclair ZX Spectrum+3
Περισσότερα
22/10/2012 23:40 #3009 από Fotis_KFOR
Ιστορία κονσολών - pongs δημιουργήθηκε από Fotis_KFOR
Η ιστορία των κονσολών ξεκινάει ουσιαστικά τότε όταν χρονολογικά ξεκινάει και των βιντεοπαιχνιδιών, κάπου στη δεκαετία του 1940, όταν το 1947 ο Thomas T. Goldsmith, και ο νεώτερος Estle Ray Mann κατέθεσαν αίτηση στις Ηνωμένες Πολιτείες ευρεσιτεχνίας για μια εφεύρεση που περιγράφεται ως "μια συσκευή καθοδικού σωλήνα διασκέδασης".


Τα βιντεοπαιχνίδια δεν θα γίνουν ευρέως γνωστά μέχρι την δεκαετία του 1970 και του '80, που οι κονσόλες θα μπουν στο σπίτι και στο ευρύ κοινό. Από τότε, τα βιντεοπαιχνίδια έχουν γίνει μια δημοφιλής μορφή ψυχαγωγίας και ένα μέρος του σύγχρονου πολιτισμού στον ανεπτυγμένο κόσμο. Μέχρι αυτή τη στιγμή υπάρχουν έξι Retro γενιές κονσολών, με την έβδομη και την όγδοη γενιά να είναι σε εξέλιξη.

Αλλά καλύτερα θα ήταν να μαθαίναμε τι ακριβώς σημαίνει ο όρος "κονσόλα".

Κονσόλα βίντεοπαιχνιδιών λέμε την ηλεκτρονική διαδραστική ψυχαγωγία που παράγει ένα σήμα βίντεο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με μια συσκευή προβολής (μία τηλεόραση, οθόνη κλπ.) για να εμφανιστεί ένα τηλεοπτικό παιχνίδι.

Ο όρος "κονσόλα βίντεοπαιχνιδιών" χρησιμοποιείται για να διακρίνει ότι ένα μηχάνημα είναι σχεδιασμένο κυρίως για να παίζονται βίντεοπαιχνίδια σε μια τηλεόραση. Από το 2007 μέχρι κ σήμερα, εκτιμάται ότι οι κονσόλες έχουν καλύψει το 75% της παγκόσμιας αγοράς.


Πρώτη Γενιά


Αν και τα πρώτα παιχνίδια εμφανίστηκαν σε υπολογιστές το 1950 όπου βασίστηκαν γύρω από συσκευές καθοδικού σωλήνα, το σήμα τους δεν ήταν αναλογικό. Τουλάχιστον δεν ήταν μέχρι το 1972 που κυκλοφόρησε η πρώτη κονσόλα σπιτιού, το Magnavox Odyssey, που εφευρέθηκε από τον Ralph H. Baer και μπορούσε να συνδεθεί με μια απλή τηλεόραση σπιτιού.


Το Odyssey όμως δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την εμπορική επιτυχία της πρωτοτυπίας του μέχρι που το arcade παιχνίδι της Atari "Pong" έγινε ένα από τα πιο δημοφιλές βιντεοπαιχνίδια. Τότε ήταν που το κοινό άρχισε να λαμβάνει περισσότερο υπόψη του τις αναδυόμενες βιομηχανίες βίντεοπαιχνιδιών. Το φθινόπωρο του 1975 η Magnavox υποκλίνεται στη δημοτικότητα του Pong, ακυρώνει το Odyssey και κυκλοφορεί μια απλοποιημένη μορφή που έπαιζε μόνο Pong και χόκεϊ, το Odyssey 100.


Ένα δεύτερο, ισχυρότερο χτύπημα για την κονσόλα της, δέχεται η Magnavox με το Odyssey 200, όπου κυκλοφόρησε με το 100 και είχε πρόσθετα στην οθόνη βαθμολόγησης, παιχνίδι έως τέσσερις παίκτες και ένα τρίτο παιχνίδι συντριβής, όμως σχεδόν ταυτόχρονα κυκλοφορεί η Atari τη δικιά της κονσόλα σπιτιού Pong μέσω της Sear. Αυτή η κονσόλα ήταν και το ερέθισμα για να αρχίσει να αναζητά ηλεκτρονική ψυχαγωγία η καταναλωτική αγορά. Όπως και με τα arcade, έτσι και η εγχώρια αγορά σύντομα θα πλημμυρίσει από κονσόλες που έπαιζαν απλά πινγκ πονγκ.






Δεύτερη Γενιά


Η Fairchild κυκλοφόρησε το Fairchild Video Entertainment System (VES) το 1976. Ενώ είχαν υπάρξει προηγούμενες κονσόλες που χρησιμοποιούνταν κασέτες, είτε οι κασέτες δεν διέθεταν καμία πληροφορία και εξυπηρετούσαν την ίδια λειτουργία με το κτύπημα διακόπτη (Odyssey) ή της ίδιας της κονσόλας ήταν άδειο και η κασέτα περιείχε όλα τα στοιχεία του παιχνιδιού. Η VES όμως, περιείχε ένα προγραμματιζόμενο μικροεπεξεργαστή έτσι ώστε οι κασέτες του χρειάζονταν μόνο ένα τσιπ ROM για να αποθηκεύονται οι οδηγίες του μικροεπεξεργαστή.

Η RCA και η Atari σύντομα κυκλοφορήσαν τη δικιά τους κασέτα με βάση τις κονσόλες τους.

Το 1977, οι κατασκευαστές των ηλικιωμένων και παρωχημένων και κλώνων κονσολών Πονγκ πούλησαν τα συστήματά τους για την εκκαθάριση των αποθεμάτων, δημιουργώντας ένα πλεόνασμα στην αγορά, προκαλώντας την Fairchild και RCA να εγκαταλείψουν τις κονσόλες παιχνιδιών τους. Μόνο η Atari και η Magnavox παρέμειναν στην αγορά των οικιακών κονσολών, παρά τις απώλειες το 1977 και το 1978.

Οι VES εξακολούθησαν να πωλούνται με κέρδος παρά τη συντριβή τους το 1977, και οι δύο Bally και Magnavox (με το Odyssey 2 το 1978) έφεραν τη δική τους προγραμματιζόμενη κασέτα με βάση τις κονσόλες τους στην αγορά. Ωστόσο, πουλούσαν με κέρδος μέχρι που η Atari κυκλοφόρησε μια μετατροπή του arcade παιχνιδιού Space Invaders το 1980 όπου η βιομηχανία οικιακών κονσολών αναβίωσε εξολοκλήρου.

Πολλοί καταναλωτές αγόρασαν ένα Atari μόνο και μόνο για το Space Invaders. Το Space Invaders γνωρίζοντας πρωτοφανή επιτυχία άρχισε την τάση των κατασκευαστών κονσολών να προσπαθούν να πάρουν τα αποκλειστικά δικαιώματα στους τίτλους arcade και την τάση των διαφημίσεων για τις κονσόλες παιχνιδιών που ισχυρίζονταν ότι φέρνουν στο σπίτι την arcade εμπειρία.

Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980,αρκετές νέες εταιρείες κυκλοφόρησαν κονσόλες. Πολλές εκ των οποίων ήταν τεχνικά ανώτερες του Atari 2600 και διατίθεντο στην αγορά ως βελτιωμένες σε σχέση με το Atari 2600. Ωστόσο, η Atari κυριάρχησε κάνοντας το Atari 2600 την πιο επιτυχημένη κονσόλα δεύτερης γενιάς.

Ωστόσο το 1983,η επιχείρηση βιντεοπαιχνιδιών υπέστη μια πολύ σοβαρή σύγκρουση. Μια πλημμύρα από νέες φθηνότερες κονσόλες, παιχνίδια με χαμηλή ποιότητα παιχνιδιού από μικρότερες επιχειρήσεις, έκαναν το βιομηχανικό ηγέτη βίντεο παιχνιδιών Atari να χάσει την αξιοπιστία του. Έτσι το αυξανόμενο σε αριθμό καταναλωτικό κοινό στράφηκε προς τα Home Computers προκαλώντας στους καταναλωτές και τους λιανοπωλητές να χάσουν την πίστη και το ενδιαφέρον τους προς τις κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών.

Οι περισσότερες εταιρείες βίντεοπαιχνιδιών κήρυξαν πτώχευση ή μετακινήθηκαν σε άλλες βιομηχανίες, εγκαταλείποντας τις κονσόλες. Η Mattel Electronics πούλησε τα δικαιώματα της για το Intellivision στην INTV Corporation, η οποία συνέχισε να παράγει κονσόλες Intellivision και να αναπτύσσει νέους τίτλους παιχνιδιών για το Intellivision μέχρι το 1991.Όλες οι άλλες κονσόλες παιχνιδιών Βόρειας Αμερικής είχαν διακοπεί από το 1984.





Τρίτη Γενιά


Το 1983,η Nintendo κυκλοφόρησε το Family Computer (ή Famicom) στην Ιαπωνία. Όπως το Coleco Vision, έτσι και το Famicom υποστήριζε sprites υψηλής ανάλυσης και υπόβαθρο με περισσότερα χρώματα. Αυτό επέτρεψε στα παιχνίδια του Famicom να έχουν καλύτερα και πιο λεπτομερή γραφικά. Το Nintendo Famicom το 1985 βγήκε στις ΗΠΑ υπό τη μορφή του Nintendo Entertainment System (NES).

Στις ΗΠΑ, τα βιντεοπαιχνίδια εμφανίστηκαν ως μια μανία που είχε ήδη περάσει. Για να διαφοροποιήσει τα προϊόντα της από τις παλαιότερες αποτυχημένες κονσόλες, η Νintendo χρησιμοποίησε μια μπροστινή υποδοχή για τις κασέτες του NES και στη συσκευασία περιείχε το παιχνίδι Super Mario Brothers και άλλοτε ένα ελαφρύ όπλο (το Zapper). Επίσης διαφήμιζε το προϊόν της ως παιχνίδι και όχι ως κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών.

Όπως το Space Invaders για το 2600,έτσι η Nintendo με το Super Mario Bros κατάφερε να καθιερωθεί στην αγορά των ΗΠΑ. Και με την επιτυχία της Nintendo, αναβίωσε η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών και σύντομα νέες κονσόλες θα εισαχθούν τα επόμενα χρόνια για να ανταγωνιστούν το NES.


Σύντομα ένας απο τους μεγαλύτερους αντιπάλους της Nintendo, η Sega κυκλοφόρησε το Master System, κάνοντάς το γνωστό ως το μόνο ικανό να ανταγωνιστεί το Nes. Σίγουρα είχε την πρόθεση να ανταγωνιστεί με το NES, αλλά ποτέ δεν κέρδισε ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ. Κυρίως όμως τα πήγε καλύτερα στην Ευρώπη στις εκδόσεις PAL, ιδίως στη Βραζιλία.


Τέταρτη Γενιά


Η Sega ήθελε να ανακτήσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και κυκλοφόρησε γρηγορότερα την επόμενης γενιάς κονσόλα της, το Mega Drive/Genesis το οποίο κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία στις 29 Οκτωβρίου 1988, στις ΗΠΑ τον Αύγουστο του 1989 (μετονομάστηκε σε Sega Genesis) και στην Ευρώπη το 1990. Δύο χρόνια μετά η Nintendo θα βγάλει στην αγορά το Super Nintendo Entertainment System (SNES).

Η Sega θέλοντας να επεκτείνει την δύναμη του Mega Drive, έβγαλε τα Mega CD/Sega CD, τα οποία παρείχαν αυξημένο αποθηκευτικό χώρο για τα πολυμέσα, με βάση τα παιχνίδια που ήταν τότε στη μόδα μεταξύ της αναπτυξιακής κοινότητας. Αργότερα, κυκλοφόρησε το Sega 32X,το οποίο προσέθετε μερικές λειτουργίες επεξεργασίας πολυγώνου. Μερικές από αυτές χρησιμοποιήθηκαν και σε μηχανήματα επόμενης γενιάς.

Ωστόσο, τα περιφερικά αυτά ήταν μια εμπορική αποτυχία και οφειλόταν στην έλλειψη υποστήριξης λογισμικού, με το ενδιαφέρον των περισσότερων προγραμματιστών να είναι επικεντρωμένο στα πιο καινούρια και ισχυρότερα μηχανήματα.

Άλλες κονσόλες που περιλαμβάνονται στην τέταρτη γενιά είναι η NEC του TurboGrafx-16 και SNK Playmore του Neo Geo.


Πέμπτη Γενιά


Οι πρώτες κονσόλες πέμπτης γενιάς ήταν το Atari Jaguar και το 3DO. Και τα δύο αυτά συστήματα ήταν πολύ πιο ισχυρά από το Super Nintendo Entertainment System (SNES) κ Mega Drive (γνωστό κ ως Genesis στη Βόρεια Αμερική). Ήταν καλύτερα σε απόδοση πολυγώνων, είχαν μεγαλύτερη παλέτα χρωμάτων και οι δίσκοι (CD) που χρησιμοποιούσε το 3DO,παρείχαν περισσότερες πληροφορίες από ότι οι κασέτες και ήταν φθηνότεροι στην παραγωγή. Παρόλα αυτά καμία από τις κονσόλες αυτές δεν αποτέλεσαν σοβαρή απειλή για την Sega και τη Nintendo.

Το 3DO κοστίζει πολύ περισσότερο από την αγορά και του SNES και Mega Drive μαζί. Το Jaguar ήταν εξαιρετικά δύσκολο στο να προγραμματιστεί και αυτό οδήγησε σε έλλειψη των παιχνιδιών. Και οι δύο κονσόλες διέκοψαν την παραγωγή τους το 1996. Η Bandai θεωρώντας πως βρήκε ευκαιρία, εισάγει στη αγορά την Apple Macintosh κονσόλα ονομαζόμενη ως Pip Pin, που ήταν περισσότερο σαν υπολογιστής χαμηλού κόστους παρά σαν μια μεγάλη κονσόλα, αλλά ούτε αυτή τα πήγε καλά στην αγορά.

Η Nintendo θα κυκλοφορήσει το Donkey Kong Country στην κονσόλα της (SNES), Επίσης παιχνίδια όπως το Star Fox, διέθεταν ένα επιπλέον τσιπ στο εσωτερικό της κασέτας για να εμφανίζει πολυγωνικά γραφικά. Η Sega ακολούθησε τα έξυπνα βήματα της Nintendo, απελευθερώνοντας το Vectorman και το Virtua Racing (το τελευταίο εκ των οποίων χρησιμοποιούσε το Sega Virtua επεξεργαστή).
Η πέμπτη γενιά για τους περισσότερους ξεκίνησε όταν βγήκαν στην αγορά τα Sega Saturn, Sony PlayStation και Nintendo 64. Το Saturn και το PlayStation χρησιμοποιούσαν CD, ενώ το Ν64 χρησιμοποιούσε κασέτες. Και οι τρεις εταιρίες είχαν πολύ μικρότερο κόστος από το 3DO και ήταν ευκολότερα στο να προγραμματιστούν από το Jaguar.





Έκτη Γενιά


Η Sega που δεν είχε μείνει ικανοποιημένη από την πορεία του Saturn, ρίχνει νωρίς (1999) στην αγορά το τότε πανίσχυρο Dreamcast. Όμως η συνεχόμενη ανοδική πορεία, η μεγάλη υποστήριξη απο τις εταιρίες και η πληθώρα τίτλων του PlayStation, συνέχισαν να επηρεάζουν το Dreamcast παρόλο που ήταν ότι πιο δυνατό κυκλοφορούσε στην αγορά. Ένα χρόνο μετά η Sony κυκλοφορεί την δικιά της κονσόλα έκτης γενιάς, το PlayStation 2 κανοντάς την πιο εμπορικά επιτυχημένη κονσόλας της έκτης γενιάς.

Μέσα στον επόμενο χρόνο η Nintendo βγάζει το Game Cube και μια νέα εταιρία μπαίνει στον χώρο των παιχνιδομηχανών, η Microsoft με το Xbox. Η μάχη συνεχιζόταν για καιρό με εμφανή τον πιο κουρασμένο αντίπαλο την Sega να αποχωρεί νωρίς από την μάχη των κονσολών αναλαμβάνοντας πλέον τον ρόλο εκδότριας εταιρίας παιχνιδιών, κάτι το οποίο είχε κάνει και η Atari στο παρελθόν.

Η μεγαλύτερη διαφορά σε αυτή την γενιά συγκριτικά με τις προηγούμενες ήταν ότι οι υπολογιστές είχαν επηρεάσει την εξέλιξη των κονσολών ως προς την δόμηση του λειτουργικού τους, στα μέσα αποθήκευσης και ανάγνωσης αρχείων και τέλος, στην πρόσβαση των κονσολών στο Internet.
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": GeoAnas, chdlee, vovolas, amiga500fan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Fotis_KFOR
  • Το Άβαταρ του/της Fotis_KFOR Συντάκτης θέματος
  • Site Owner / Admin
  • Site Owner / Admin
  • PC / Sinclair ZX Spectrum+3
Περισσότερα
13/11/2012 14:27 #3800 από Fotis_KFOR
Απαντήθηκε από Fotis_KFOR στο θέμα Ιστορία κονσολών - pongs
Όποιος θέλει να συμπληρώσει κάτι ή να διορθώσει κάτι, μπορεί ελεύθερα να το κάνει εδώ μιας και όταν αναλύουμε την ιστορία υπολογιστών ή κονσολών, είναι πολύ μεγάλο κεφάλαιο και χωράει πολλές προσθήκες ακόμα για βελτίωση και συμπλήρωμα πληροφοριών :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Brandon
  • Το Άβαταρ του/της Brandon
  • Retro Maniac
  • Retro Maniac
Περισσότερα
13/11/2012 14:31 #3802 από Brandon
Απαντήθηκε από Brandon στο θέμα Ιστορία κονσολών - pongs
Πιστεύω είναι υπερ-πλήρες έτσι!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

Why...???Why Harry McDowel???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Fotis_KFOR
  • Το Άβαταρ του/της Fotis_KFOR Συντάκτης θέματος
  • Site Owner / Admin
  • Site Owner / Admin
  • PC / Sinclair ZX Spectrum+3
Περισσότερα
13/11/2012 14:34 #3805 από Fotis_KFOR
Απαντήθηκε από Fotis_KFOR στο θέμα Ιστορία κονσολών - pongs
Ναι ναι, αφού εσύ την έγραψες!!! :cheer:
Απλά θέλω να ξεπεράσουμε το... τέλειο!!!!!! B)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Brandon
  • Το Άβαταρ του/της Brandon
  • Retro Maniac
  • Retro Maniac
Περισσότερα
13/11/2012 14:51 #3809 από Brandon
Απαντήθηκε από Brandon στο θέμα Ιστορία κονσολών - pongs
Καλά,άμα το θέτεις έτσι... B) B) B)

Why...???Why Harry McDowel???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • vovolas
  • Το Άβαταρ του/της vovolas
  • Retro Elite
  • Retro Elite
  • tha vapsoume?
Περισσότερα
27/11/2012 18:45 #4305 από vovolas
Απαντήθηκε από vovolas στο θέμα Ιστορία κονσολών - pongs
Εμένα προσωπικά με κάλυψες full!!!!! :)

"Knowing is not enough we must apply
Willing is not enough we must do."

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • masterchief1984
  • Το Άβαταρ του/της masterchief1984
  • Retro Fan
  • Retro Fan
  • gaming χωρίς κονσόλες δεν υπάρχει!
Περισσότερα
17/11/2013 18:37 #15172 από masterchief1984
Απαντήθηκε από masterchief1984 στο θέμα Ιστορία κονσολών - pongs
Το amiga cd 32 δεν θα έπρεπε να περιλαμβάνεται στην 4η ή 5η γενιά?? :unsure:

retro : N64,megadrive 2,atari jaguar,sega saturn
σύγχρονα : xbox360,wii,wii U,3ds,xbox one
διάφορα : neogeoX gold

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • vovolas
  • Το Άβαταρ του/της vovolas
  • Retro Elite
  • Retro Elite
  • tha vapsoume?
Περισσότερα
18/11/2013 20:17 #15207 από vovolas
Απαντήθηκε από vovolas στο θέμα Ιστορία κονσολών - pongs

masterchief1984 έγραψε: Το amiga cd 32 δεν θα έπρεπε να περιλαμβάνεται στην 4η ή 5η γενιά?? :unsure:

Άν δεν κάνω λάθος πιστεύω πώς είναι 5ης γενιάς.

"Knowing is not enough we must apply
Willing is not enough we must do."

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • glaros
  • Το Άβαταρ του/της glaros
  • Team RC
  • Team RC
  • Play it Loud
Περισσότερα
18/11/2013 23:27 - 18/11/2013 23:32 #15217 από glaros
Απαντήθηκε από glaros στο θέμα Ιστορία κονσολών - pongs
Amiga (1200) CD32
32-bit 3D 5η Γενιά

:gamepad:

www.retrocomputers.gr/forum/151-commodor...pellbound-amiga-cd32

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Fotis_KFOR
  • Το Άβαταρ του/της Fotis_KFOR Συντάκτης θέματος
  • Site Owner / Admin
  • Site Owner / Admin
  • PC / Sinclair ZX Spectrum+3
Περισσότερα
19/11/2013 09:30 #15229 από Fotis_KFOR
Απαντήθηκε από Fotis_KFOR στο θέμα Ιστορία κονσολών - pongs
Ευχαριστούμε για την παρατήρηση, σωστά τα λες. ;)

Απλά όλα σχεδόν τα άρθρα σιγά - σιγά θα εμπλουτιστούν περισσότερο και θα προσθέσουμε περισσότερες πληροφορίες / λεπτομέρειες.

Για το συγκεκριμένο άρθρο επειδή αν αναλυθεί σε βάθος, άνετα γράφεις ένα βιβλίο, βάλαμε μια σύντομη ιστορία με τα βασικά και θα εμπλουτιστεί και αυτό όπως και αρκετά άλλα σύντομα :cheer:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vovolas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • amiga500fan
  • Το Άβαταρ του/της amiga500fan
  • Retro Freak
  • Retro Freak
Περισσότερα
27/11/2013 21:30 #15674 από amiga500fan
Απαντήθηκε από amiga500fan στο θέμα Ιστορία κονσολών - pongs
Πανέμορφη ιστορική παρουσίαση Φώτη!!!!!! :clap1:

Θα αποκτήσω την πρώτη μου κονσόλα Pong τον άλλο μήνα.

Περήφανος κάτοχος:
Sega Game Gear, Sega Master System I,II,III(Tec toys),WII,Xbox,XBOX+(Coinopz),Sega mega drive I and II, Sega Saturn, Sega Dreamcast,Sega Mega CD,Playstation 2 slim (3 editions),PS 2 fat,Gameboy classic,Gameboy pocket,Game Boy color, CD,Αtari 2600 jr (3 editions),Atari 2600 WOODY,Αtari 2600"Darth Vader", PSone, PS1 (2 editions),PS2 FAT, Game Boy Advance.Advance SP,Nintendo DS,DS lite & Dsi,NES,Ν64, N64 Pikatchu,Snes,Gamecube,XBOX 360 fat,Amstrad 6128,Pong Consoles x 8 (ΤΕΛΟΣ ΟΧΙ ΑΛΛΑ),Amiga 500 1.3 REV 6 - 1 mb,
Commodore Amiga 1200+Blizzard 1230mkiv 32mb,Amiga Technologies 1200 magic pack NOS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • glaros
  • Το Άβαταρ του/της glaros
  • Team RC
  • Team RC
  • Play it Loud
Περισσότερα
27/11/2013 21:45 #15677 από glaros
Απαντήθηκε από glaros στο θέμα Ιστορία κονσολών - pongs

amiga500fan έγραψε: Πανέμορφη ιστορική παρουσίαση Φώτη!!!!!! :clap1:
Θα αποκτήσω την πρώτη μου κονσόλα Pong τον άλλο μήνα.


...με ποιο game ? ? ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • amiga500fan
  • Το Άβαταρ του/της amiga500fan
  • Retro Freak
  • Retro Freak
Περισσότερα
27/11/2013 22:05 - 27/11/2013 22:06 #15682 από amiga500fan
Απαντήθηκε από amiga500fan στο θέμα Ιστορία κονσολών - pongs
Μια από τις πολλές pong κονσόλες που κυκλοφόρησαν το '77, την χρονιά που γεννήθηκα



με τα κλασικά tennis,squash,hockey.

Περήφανος κάτοχος:
Sega Game Gear, Sega Master System I,II,III(Tec toys),WII,Xbox,XBOX+(Coinopz),Sega mega drive I and II, Sega Saturn, Sega Dreamcast,Sega Mega CD,Playstation 2 slim (3 editions),PS 2 fat,Gameboy classic,Gameboy pocket,Game Boy color, CD,Αtari 2600 jr (3 editions),Atari 2600 WOODY,Αtari 2600"Darth Vader", PSone, PS1 (2 editions),PS2 FAT, Game Boy Advance.Advance SP,Nintendo DS,DS lite & Dsi,NES,Ν64, N64 Pikatchu,Snes,Gamecube,XBOX 360 fat,Amstrad 6128,Pong Consoles x 8 (ΤΕΛΟΣ ΟΧΙ ΑΛΛΑ),Amiga 500 1.3 REV 6 - 1 mb,
Commodore Amiga 1200+Blizzard 1230mkiv 32mb,Amiga Technologies 1200 magic pack NOS
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": chdlee, vovolas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • chdlee
  • Το Άβαταρ του/της chdlee
  • Team RC
  • Team RC
Περισσότερα
28/11/2013 08:28 #15708 από chdlee
Απαντήθηκε από chdlee στο θέμα Ιστορία κονσολών - pongs

amiga500fan έγραψε: Μια από τις πολλές pong κονσόλες που κυκλοφόρησαν το '77, την χρονιά που γεννήθηκα

με τα κλασικά tennis,squash,hockey.


Όποτε έρθει με το καλό, βάλε σε παρακαλώ φωτογραφίες που να τη δείχνουν σε λειτουργία! :)

80s resurrection

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • chriskgnr
  • Το Άβαταρ του/της chriskgnr
  • Retro Elite
  • Retro Elite
  • Well, i got one chance left in a nine live cat.
Περισσότερα
28/11/2013 10:06 #15713 από chriskgnr
Απαντήθηκε από chriskgnr στο θέμα Ιστορία κονσολών - pongs

amiga500fan έγραψε: Μια από τις πολλές pong κονσόλες που κυκλοφόρησαν το '77, την χρονιά που γεννήθηκα



με τα κλασικά tennis,squash,hockey.


Εντυπωσιακό!!!! :woohoo: :woohoo:

21st century breakdown...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.241 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ

great retro computers and retro consoles companies logos