- Forum
- Διάφορα
- Ιστορία (υπολογιστών - software κτλ)
- Σημαντικά πρόσωπα
- Ο γκρινιάρης Gamer (Grumpy Gamer)
Ο γκρινιάρης Gamer (Grumpy Gamer)
- lelisjr
- Συντάκτης θέματος
- Senior Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 75
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 79
12/07/2018 23:50 - 12/07/2018 23:58 #42578
από lelisjr
Ο γκρινιάρης Gamer (Grumpy Gamer) δημιουργήθηκε από lelisjr
Ron Gilbert.
Ένα όνομα που στο άκουσμά του, όσοι υπήρξαν fans των 9 verb adventures (ή αλλιώς point and click), θα είναι έτοιμοι να γονατίσουν για προσκύνημα!
Ο Ron Gilbert είναι ένας 54χρονος πλέον έφηβος, με οξύ και καυστικό χιούμορ, με πολύ πλούσιο παρελθόν και αρκετά υποσχόμενο μέλλον.
Από τα 19 του χρόνια, το 1983 άρχισε να προσφέρει απλόχερα στο χώρο των υπολογιστών με την αστείρευτη φαντασία του αλλά και τις βαθιές γνώσεις του!
Στα 19 του συγγράφει μαζί με τον Tom McFarlane τη Graphics Basic η οποία έμελλε να ξεκλειδώσει τις δυνατότητες του Commodore 64 στο επίπεδο των γραφικών και ήχου, κάτι που θα έδινε εν συνεχεία νέες δυνατότητες για gaming και εφαρμογές στον καλύτερο (κατά τα λεγόμενα του Ron Gilbert) υπολογιστή που κατασκευάστηκε ποτέ! Φυσικά αυτή του η εφεύρεση δεν πέρασε απαρατήρητη από τη βιομηχανία του gaming με την HESware να αγοράζει την γλώσσα προγραμματισμού και να του προσφέρει και δουλειά!
Η καριέρα του στην HESware θα είναι σύντομη, και θα περιλαμβάνει σχεδιασμό και εξέλιξη action παιχνιδιών τα οποία όμως ποτέ δεν θα δουν golden έκδοση. Το ταλέντο του Ron όμως δεν θα μείνει για πολύ ανεκμετάλλευτο! Η αγαπημένη του LucasFilm του κάνει πρόταση το 1984 και ο Ron δουλεύει για την εταιρεία που τον επηρέασε περισσότερο απ'όλες στη ζωή του αφού σε συνεντεύξεις του έχει ομολογήσει την τεράστια επιρροή στο story telling που είχε πάνω του η πρώτη τριλογία Star Wars.
Ron does it again!
Γεμάτος ιδέες και φαντασία ο Ron ξεκινά με δύο παιχνίδια (ένα space simulation και ένα scifi sports game) που δεν είναι πολύ γνωστά αλλά αποδεικνύουν το αυτονόητο, ότι το παιδί (22 χρονών τότε) μπορεί να φτιάξει ότι παιχνίδι βάλει ο νους του. Με τα παραπάνω ως δεδομένα, το 1985 ξεκινά να φτιάξει το παιχνίδι, το οποίο θα γεννούσε μία ολόκληρη κατηγορία παιχνιδιών με την οποία θα μεγάλωναν γενιές gamers!
Ο λόγος φυσικά για το πρώτο point and click adventure: Maniac Mansion (1987)
Φυσικά όταν θες να πρωτοτυπήσεις και να φτιάξεις ένα adventure (παρέα με το άλλο μεγαθήριο του είδους Gary Winnick), δεν μπορείς να το κάνεις με τα εργαλεία της εποχής (ούτε καν με την Graphics Basic). Πρέπει να εφεύρεις τα δικά σου εργαλεία!
Έτσι ο Gilbert γίνεται για δεύτερη φορά "πατέρας" γλώσσας προγραμματισμού φτιάχνοντας την Script Creation Utility for Maniac Mansion ή για συντομία SCUMM!
Το παιχνίδι είναι η πρώτη μεγάλη εμπορική επιτυχία του Gilbert με τα γνωστά χαρακτηριστικά του να είναι παντού (καυστικό χιούμορ, φοβερή πλοκή και αρκετή φαντασία τόσο στους χαρακτήρες όσο και στο σενάριο).
Η επιτυχία του Maniac Mansion μπορεί να επισκιαστεί μόνο από την επιτυχία του ίδιου του SCUMM. Αφού για χρόνια θα είναι η μηχανή δημιουργίας των καλύτερων adventures.
Η καριέρα του Gilbert συνεχίζει μόνο ανοδικά αφού το Maniac Mansion ακολουθεί το Zak McKracken and the Alien Mindbenders (1988) του οποίο γράφει το σενάριο (και του χαρίζει φυσικά το γνωστό πλέον χιούμορ του).
Για τη δημιουργία του, προφανώς και χρησιμοποιείται το SCUMM. Το παιχνίδι βάζει πλέον τη συγκεκριμένη κατηγορία παιχνιδιών στις λίστες με τα most wanted!
Το 1989 ο Ron Gilbert γράφει το σενάριο του Indiana Jones and the last crusade και δίνει πλέον στην LucasFilm την ταυτότητα της στο χώρο των games! Το παιχνίδι γίνεται ανάρπαστο (είναι το πρώτο adventure του Ron Gilbert που παίζω)!
1990 Η χρονιά του κυρίου Threepwood! Τι να πει κανείς για αυτό το παιχνίδι! Ο Ron Gilbert γράφει σενάριο και έχει την επίβλεψη της παραγωγής και ο Gary Winnick κάνει τα γραφικά (όπως φυσικά και για όλα τα προηγούμενα). Το παιχνίδι είναι το πρώτο adventure της LucasFilms με VGA γραφικά, γεγονός που αφήνει ελεύθερο χώρο στον Winnick να δημιουργήσει!
Το The Secret of Monkey Island είναι γεγονός. Το παίζουν μανιωδώς οι κολλημένοι πλέον με τα 9verb/point n click adventures και γίνεται τεράστια επιτυχία στην Ευρώπη! (Παραδόξως στην Αμερική λαμβάνει καλές κριτικές αλλά δεν γίνεται και πανικός). Ένας λόγος για τη μέτρια είσοδο στην αγορά (σε πωλήσεις) στην Αμερική ήταν ότι την ίδια περίοδο, το αντίπαλον δέος με το όνομα Sierra κυκλοφορούσε τίτλους από σειρές όπως τα King's Quest , Space Quest και Gabriel Knight!
Ενδεικτικά μόνο να αναφέρουμε ότι το Kings Quest V πούλησε στην Αμερική πενταπλάσιο αριθμό αντιτύπων από το The Secret of Monkey Island!
Παρ'ολα αυτά, 1 μήνα μετά την παράδοση του πρώτου τίτλου για παραγωγή, η ομάδα, με υπεύθυνο τον Ron Gilbert o οποίο αναλαμβάνει πλέον και το σχεδιασμό (τα λεγόμενα rooms) του παιχνιδιού, ξεκινά το sequel με τίτλο Monkey Island 2: LeChuck's Revenge το οποίο κυκλοφορεί ένα χρόνο μετά! Με τον ανεπίσημο τίτλο του "πιο αναμενόμενου τίτλου για το 1992", από το περιοδικό Amiga Power, το παιχνίδι μπαίνει στην αγορά με τραγικές πωλήσεις στην Αμερική (παρ'όλες τις διθυραμβικές κριτικές) ενώ στην Ευρώπη σαρώνει τόσο σε Amiga όσο και σε PC version!
Η LucasFilm η οποία είχε ήδη μετονομαστεί σε LucasArts, βλέποντας πως οι πωλήσεις στην Αμερική είναι πολύ κάτω (1/4) από τις πωλήσεις του πρώτου τίτλου, αποφασίζουν να διακόψουν το franchise ανακοινώνοντας το στην ομάδα του παιχνιδιού.
To 1992, μετά και το άδοξο τέλος του Monkey Island franchise, o Ron φεύγει από τη Lucas Arts και αποφασίζει να ιδρύσει τη δική του εταιρεία με όνομα Humongous Entertainment η οποία ειδικεύεται σε παιχνίδια για ανήλικα παιδιά. Εδώ να σημειωθεί ότι ακόμα και για αυτά τα παιχνίδια, εφευρίσκει μία νέα version του SCUMM!
Το 1993 η Lucas Arts κυκλοφορεί το Maniac Mansion II: The Day of the Tentacle με το σενάριο του Ron Gilbert. Το παιχνίδι αν και συνεχίζει την παράδοση των... χλιαρών πωλήσεων στην Αμερική, είναι ψηφισμένο σήμερα από πολλά websites μέσα στη δεκάδα των καλύτερων adventures. To humor του Ron και η πρωτοτυπία στο σενάριο είναι από άλλο πλανήτη!
Το 1995 Ιδρύει την εταιρεία Cavedog Entertainment γνωστή για τους τίτλους της: Total Annihilation των οποίων είναι παραγωγός.
Η καριέρα του από εκεί και πέρα αρχίζει να φθίνει. Αν και συμμετέχει σε δεκάδες τίτλους, δεν ασχολείται με την παραγωγή των αγαπημένων του adventures και αναλώνεται περισσότερο σε παιχνίδια για παιδιά και παιχνίδια με πολύ ρηχό περιεχόμενο.
Η μεγάλη του επιστροφή γίνεται to 2017.
O Ron συναντιέται με τον παλιό του φίλο Gary Winnick και δημιουργούν ένα ακόμα αριστούργημα!
Ο λόγος για το Thimbleweed Park. Ένα advneture φανερώς εμπνευσμένο από τα Xfiles που όμως έχει όπως πάντα τα χαρακτηριστικά των χρυσών adventures του Gilbert της δεκαετίας του 90'. Το παιχνίδι κυκλοφορεί σε ότι πλατφόρμα μπορείτε να φανταστείτε (μέχρι και για Nintendo Switch) και γίνεται πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία.
Για όσους θα ήθελαν να αναβιώσουν τις παλιές καλές εποχές των point n click αλλά έχουν πλέον τερματίσει το Monkey island πάνω από 947 φορές, το προτείνω με κλειστά μάτια!
Επίσης, αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τον Ron Gilbert, εκτός από να πάτε στη σελίδα που είναι αφιερωμένη γι'αυτόν στο Wikipedia, μπορείτε να μπείτε στο blog που διατηρεί από το 2004 με τίτλο Grumpygamer και διεύθυνση grumpygamer.com.
Εκεί μπορείτε να μάθετε νέα του, να επικοινωνήσετε μαζί του, αλλά και να γελάτε για ώρες με τον αυτοσαρκασμό του και το χιούμορ του σε όλα του τα άρθρα.
Προσωπικά μετά το Thimbleweed Park άρχισα πλέον να πιστεύω ότι υπάρχει ακόμα χώρος για το είδος των adventures που τόσο αγάπησα.
Ένα όνομα που στο άκουσμά του, όσοι υπήρξαν fans των 9 verb adventures (ή αλλιώς point and click), θα είναι έτοιμοι να γονατίσουν για προσκύνημα!
Ο Ron Gilbert είναι ένας 54χρονος πλέον έφηβος, με οξύ και καυστικό χιούμορ, με πολύ πλούσιο παρελθόν και αρκετά υποσχόμενο μέλλον.
Από τα 19 του χρόνια, το 1983 άρχισε να προσφέρει απλόχερα στο χώρο των υπολογιστών με την αστείρευτη φαντασία του αλλά και τις βαθιές γνώσεις του!
Στα 19 του συγγράφει μαζί με τον Tom McFarlane τη Graphics Basic η οποία έμελλε να ξεκλειδώσει τις δυνατότητες του Commodore 64 στο επίπεδο των γραφικών και ήχου, κάτι που θα έδινε εν συνεχεία νέες δυνατότητες για gaming και εφαρμογές στον καλύτερο (κατά τα λεγόμενα του Ron Gilbert) υπολογιστή που κατασκευάστηκε ποτέ! Φυσικά αυτή του η εφεύρεση δεν πέρασε απαρατήρητη από τη βιομηχανία του gaming με την HESware να αγοράζει την γλώσσα προγραμματισμού και να του προσφέρει και δουλειά!
Η καριέρα του στην HESware θα είναι σύντομη, και θα περιλαμβάνει σχεδιασμό και εξέλιξη action παιχνιδιών τα οποία όμως ποτέ δεν θα δουν golden έκδοση. Το ταλέντο του Ron όμως δεν θα μείνει για πολύ ανεκμετάλλευτο! Η αγαπημένη του LucasFilm του κάνει πρόταση το 1984 και ο Ron δουλεύει για την εταιρεία που τον επηρέασε περισσότερο απ'όλες στη ζωή του αφού σε συνεντεύξεις του έχει ομολογήσει την τεράστια επιρροή στο story telling που είχε πάνω του η πρώτη τριλογία Star Wars.
Ron does it again!
Γεμάτος ιδέες και φαντασία ο Ron ξεκινά με δύο παιχνίδια (ένα space simulation και ένα scifi sports game) που δεν είναι πολύ γνωστά αλλά αποδεικνύουν το αυτονόητο, ότι το παιδί (22 χρονών τότε) μπορεί να φτιάξει ότι παιχνίδι βάλει ο νους του. Με τα παραπάνω ως δεδομένα, το 1985 ξεκινά να φτιάξει το παιχνίδι, το οποίο θα γεννούσε μία ολόκληρη κατηγορία παιχνιδιών με την οποία θα μεγάλωναν γενιές gamers!
Ο λόγος φυσικά για το πρώτο point and click adventure: Maniac Mansion (1987)
Φυσικά όταν θες να πρωτοτυπήσεις και να φτιάξεις ένα adventure (παρέα με το άλλο μεγαθήριο του είδους Gary Winnick), δεν μπορείς να το κάνεις με τα εργαλεία της εποχής (ούτε καν με την Graphics Basic). Πρέπει να εφεύρεις τα δικά σου εργαλεία!
Έτσι ο Gilbert γίνεται για δεύτερη φορά "πατέρας" γλώσσας προγραμματισμού φτιάχνοντας την Script Creation Utility for Maniac Mansion ή για συντομία SCUMM!
Το παιχνίδι είναι η πρώτη μεγάλη εμπορική επιτυχία του Gilbert με τα γνωστά χαρακτηριστικά του να είναι παντού (καυστικό χιούμορ, φοβερή πλοκή και αρκετή φαντασία τόσο στους χαρακτήρες όσο και στο σενάριο).
Η επιτυχία του Maniac Mansion μπορεί να επισκιαστεί μόνο από την επιτυχία του ίδιου του SCUMM. Αφού για χρόνια θα είναι η μηχανή δημιουργίας των καλύτερων adventures.
Η καριέρα του Gilbert συνεχίζει μόνο ανοδικά αφού το Maniac Mansion ακολουθεί το Zak McKracken and the Alien Mindbenders (1988) του οποίο γράφει το σενάριο (και του χαρίζει φυσικά το γνωστό πλέον χιούμορ του).
Για τη δημιουργία του, προφανώς και χρησιμοποιείται το SCUMM. Το παιχνίδι βάζει πλέον τη συγκεκριμένη κατηγορία παιχνιδιών στις λίστες με τα most wanted!
Το 1989 ο Ron Gilbert γράφει το σενάριο του Indiana Jones and the last crusade και δίνει πλέον στην LucasFilm την ταυτότητα της στο χώρο των games! Το παιχνίδι γίνεται ανάρπαστο (είναι το πρώτο adventure του Ron Gilbert που παίζω)!
1990 Η χρονιά του κυρίου Threepwood! Τι να πει κανείς για αυτό το παιχνίδι! Ο Ron Gilbert γράφει σενάριο και έχει την επίβλεψη της παραγωγής και ο Gary Winnick κάνει τα γραφικά (όπως φυσικά και για όλα τα προηγούμενα). Το παιχνίδι είναι το πρώτο adventure της LucasFilms με VGA γραφικά, γεγονός που αφήνει ελεύθερο χώρο στον Winnick να δημιουργήσει!
Το The Secret of Monkey Island είναι γεγονός. Το παίζουν μανιωδώς οι κολλημένοι πλέον με τα 9verb/point n click adventures και γίνεται τεράστια επιτυχία στην Ευρώπη! (Παραδόξως στην Αμερική λαμβάνει καλές κριτικές αλλά δεν γίνεται και πανικός). Ένας λόγος για τη μέτρια είσοδο στην αγορά (σε πωλήσεις) στην Αμερική ήταν ότι την ίδια περίοδο, το αντίπαλον δέος με το όνομα Sierra κυκλοφορούσε τίτλους από σειρές όπως τα King's Quest , Space Quest και Gabriel Knight!
Ενδεικτικά μόνο να αναφέρουμε ότι το Kings Quest V πούλησε στην Αμερική πενταπλάσιο αριθμό αντιτύπων από το The Secret of Monkey Island!
Παρ'ολα αυτά, 1 μήνα μετά την παράδοση του πρώτου τίτλου για παραγωγή, η ομάδα, με υπεύθυνο τον Ron Gilbert o οποίο αναλαμβάνει πλέον και το σχεδιασμό (τα λεγόμενα rooms) του παιχνιδιού, ξεκινά το sequel με τίτλο Monkey Island 2: LeChuck's Revenge το οποίο κυκλοφορεί ένα χρόνο μετά! Με τον ανεπίσημο τίτλο του "πιο αναμενόμενου τίτλου για το 1992", από το περιοδικό Amiga Power, το παιχνίδι μπαίνει στην αγορά με τραγικές πωλήσεις στην Αμερική (παρ'όλες τις διθυραμβικές κριτικές) ενώ στην Ευρώπη σαρώνει τόσο σε Amiga όσο και σε PC version!
Η LucasFilm η οποία είχε ήδη μετονομαστεί σε LucasArts, βλέποντας πως οι πωλήσεις στην Αμερική είναι πολύ κάτω (1/4) από τις πωλήσεις του πρώτου τίτλου, αποφασίζουν να διακόψουν το franchise ανακοινώνοντας το στην ομάδα του παιχνιδιού.
To 1992, μετά και το άδοξο τέλος του Monkey Island franchise, o Ron φεύγει από τη Lucas Arts και αποφασίζει να ιδρύσει τη δική του εταιρεία με όνομα Humongous Entertainment η οποία ειδικεύεται σε παιχνίδια για ανήλικα παιδιά. Εδώ να σημειωθεί ότι ακόμα και για αυτά τα παιχνίδια, εφευρίσκει μία νέα version του SCUMM!
Το 1993 η Lucas Arts κυκλοφορεί το Maniac Mansion II: The Day of the Tentacle με το σενάριο του Ron Gilbert. Το παιχνίδι αν και συνεχίζει την παράδοση των... χλιαρών πωλήσεων στην Αμερική, είναι ψηφισμένο σήμερα από πολλά websites μέσα στη δεκάδα των καλύτερων adventures. To humor του Ron και η πρωτοτυπία στο σενάριο είναι από άλλο πλανήτη!
Το 1995 Ιδρύει την εταιρεία Cavedog Entertainment γνωστή για τους τίτλους της: Total Annihilation των οποίων είναι παραγωγός.
Η καριέρα του από εκεί και πέρα αρχίζει να φθίνει. Αν και συμμετέχει σε δεκάδες τίτλους, δεν ασχολείται με την παραγωγή των αγαπημένων του adventures και αναλώνεται περισσότερο σε παιχνίδια για παιδιά και παιχνίδια με πολύ ρηχό περιεχόμενο.
Η μεγάλη του επιστροφή γίνεται to 2017.
O Ron συναντιέται με τον παλιό του φίλο Gary Winnick και δημιουργούν ένα ακόμα αριστούργημα!
Ο λόγος για το Thimbleweed Park. Ένα advneture φανερώς εμπνευσμένο από τα Xfiles που όμως έχει όπως πάντα τα χαρακτηριστικά των χρυσών adventures του Gilbert της δεκαετίας του 90'. Το παιχνίδι κυκλοφορεί σε ότι πλατφόρμα μπορείτε να φανταστείτε (μέχρι και για Nintendo Switch) και γίνεται πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία.
Για όσους θα ήθελαν να αναβιώσουν τις παλιές καλές εποχές των point n click αλλά έχουν πλέον τερματίσει το Monkey island πάνω από 947 φορές, το προτείνω με κλειστά μάτια!
Επίσης, αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τον Ron Gilbert, εκτός από να πάτε στη σελίδα που είναι αφιερωμένη γι'αυτόν στο Wikipedia, μπορείτε να μπείτε στο blog που διατηρεί από το 2004 με τίτλο Grumpygamer και διεύθυνση grumpygamer.com.
Εκεί μπορείτε να μάθετε νέα του, να επικοινωνήσετε μαζί του, αλλά και να γελάτε για ώρες με τον αυτοσαρκασμό του και το χιούμορ του σε όλα του τα άρθρα.
Προσωπικά μετά το Thimbleweed Park άρχισα πλέον να πιστεύω ότι υπάρχει ακόμα χώρος για το είδος των adventures που τόσο αγάπησα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Fotis_KFOR, nkary, chdlee, glaros, kokkiklhs
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- kokkiklhs
- Elite Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 457
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 377
13/07/2018 08:15 #42579
από kokkiklhs
Απαντήθηκε από kokkiklhs στο θέμα Ο γκρινιάρης Gamer (Grumpy Gamer)
Πω ρε, τι μας θύμισες τώρα...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": lelisjr
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Fotis_KFOR
- Site Owner / Admin
- PC / Sinclair ZX Spectrum+3
13/07/2018 16:29 #42583
από Fotis_KFOR
My Collection / Projects / Various :
Computers , Consoles-Pongs , Various , Not-working , Handhelds-Tabletops , Intel p4004 (First CPU) , Old Hardware Parts , Magazines ,
Retro Computer Project , M.A.M.E. Cabinets , My Retro Computers & Consoles Room
UP THE IRONS!!! - My Iron Maiden Collection
My Wish List : www.retrocomputers.gr/collection/my-wish-list ;)
KEEP RETRO
Απαντήθηκε από Fotis_KFOR στο θέμα Ο γκρινιάρης Gamer (Grumpy Gamer)
Φοβερό άρθρο Πέτρο
Εντάξει, μεγάλη μορφή ο Ron Gilbert, respect απλά...
Εντάξει, μεγάλη μορφή ο Ron Gilbert, respect απλά...
My Collection / Projects / Various :
Computers , Consoles-Pongs , Various , Not-working , Handhelds-Tabletops , Intel p4004 (First CPU) , Old Hardware Parts , Magazines ,
Retro Computer Project , M.A.M.E. Cabinets , My Retro Computers & Consoles Room
UP THE IRONS!!! - My Iron Maiden Collection
My Wish List : www.retrocomputers.gr/collection/my-wish-list ;)
KEEP RETRO
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": lelisjr
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lelisjr
- Συντάκτης θέματος
- Senior Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 75
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 79
10/05/2019 16:16 #44702
από lelisjr
Απαντήθηκε από lelisjr στο θέμα Ο γκρινιάρης Gamer (Grumpy Gamer)
Για όσους διάβασαν το άρθρο και τους έπιασε μια νοσταλγία... χαλαρώστε και απολαύστε το παρακάτω video...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Fotis_KFOR, nkary, chdlee, JIANOS
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- glaros
- Team RC
- Play it Loud
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 3466
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3781
13/05/2019 08:14 #44711
από glaros
Απαντήθηκε από glaros στο θέμα Ο γκρινιάρης Gamer (Grumpy Gamer)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Forum
- Διάφορα
- Ιστορία (υπολογιστών - software κτλ)
- Σημαντικά πρόσωπα
- Ο γκρινιάρης Gamer (Grumpy Gamer)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.226 δευτερόλεπτα