×
Το RetroComputers.gr στο συνέδριο AthensCon 2019 (14 Νοε 2019)

Με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι η ομάδα του RetroComputers.gr θα λάβει μέρος στο συνέδριο AthensCon 2019 που θα πραγματοποιηθεί στις 30 Νοεμβρίου και 01 Δεκεμβρίου 2019 στο κλειστό γήπεδο Tae Kwon Do (Παλαιού Φαλήρου) και το ωράριο λειτουργίας του συνεδρίου θα είναι από τις 10:30 το πρωί μέχρι τις 22:00 το βράδυ.

Topic-icon Invaders Arcade Emulator για Spectrum128/+2/+2A/+2B/+3 (με DIVIDE/DIVMMC)

  • Nemo
  • Το Άβαταρ του/της Nemo Συντάκτης θέματος
  • Retro Maniac
  • Retro Maniac
Περισσότερα
19/02/2017 17:15 - 19/02/2017 17:55 #38592 από Nemo
O 40Crisis μετά τον Invaders Arcade Emulator για CPC

O 40Crisis τον οποίο κάποιοι θα θυμάστε από
-τον Spectrum Emu για CPC
-αλλά και το SPEED-UP patch για το Pac-Man emulator for CPC των SyX & TotO
κι επομένως άριστος γνώστης των δυνατοτήτων αλλά και των περιορισμών των CPC
εξομοιώσε ένα 8080 based μηχάνημα -που αρχιτεκτονικά oι Cpu τους είναι πολύ κοντά (btw η Game Boy CPU ήταν υβρίδιο Ζ80/8080) ............


ξαναχτυπά και πάλι με Invaders Arcade Emulator αυτήν την φορά για Spectrum 128/+2/+2A/+2B/+3 με DIVIDE/DIVMMC Interface V1.00

WHAT IS EMULATED



- intel 8080 processor. Hopefully z80's designers are the same as 8080 processor and made it fully compatible with 8080 at opcode level
(feature named binary compatible or object code compatible)

- emulator runs emulated game at 60 Hz though display is done at 50 Hz

- graphics identical to original. Rotating the screen 90 degrees
anticlock was a hard job. Resolution used is 224x192 compared to original 224x256.
32 pixels upper part and 32 pixels lower part of the original
arcade display are ignored to fit this more limited resolution.
Scores, remaining ships and credits display have been moved to free 32x192 right area.

- Why a Sinclair Zx Spectrum +2A and above is required without DIVIDE/DIVMMC ?
It's because only theses machines are able to load and execute code in RAM at location [#0000,#4000]. This enable to execute original Space invaders ROM as is.
Divide/Divmmc interface has his own RAM memory located at [#0000,#4000]

- sound output but not very faithful


D/load >>> Invaders Arcade Emulatorγια Spectrum 128/+2/+2A/+2B/+3

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Fotis_KFOR, navarxos, Antonis77, kokkiklhs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Nemo
  • Το Άβαταρ του/της Nemo Συντάκτης θέματος
  • Retro Maniac
  • Retro Maniac
Περισσότερα
11/03/2017 00:06 - 11/03/2017 00:23 #38726 από Nemo

V1.01: Added loading screen (22/01/2017)
Loading screen created by Ignacio Prini aka Neil Parsons. Many thanks to him for his great work.
V1.01a: modified colors during loading screen (25/01/2017)
V1.02: added clipping for inverted Y alien sprite (09/03/2017)



D/load >>> Invaders Arcade Emulator για Spectrum 128/+2/+2A/+2B/+3 (με DIVIDE/DIVMMC) version 1.02
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Fotis_KFOR

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.205 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ

great retro computers and retro consoles companies logos