Topic-icon Commodore VIC 20 πρόβλημα με πληκτρολόγιο

• tsouk
  • Το Άβαταρ του/της tsouk Συντάκτης θέματος
  • Retro Starter
  • Retro Starter
Περισσότερα
30/12/2018 20:08 #43859 από tsouk
Commodore VIC 20 πρόβλημα με πληκτρολόγιο δημιουργήθηκε από tsouk
Καλησπέρα στο forum και καλή χρονιά, αγόρασα πρόσφατα ενα vic 20 το οποίο έχει πρόβλημα με ορισμένα πλήκτρα (υποτίθεται οτι δεν είχε πρόβλημα). Παρατήρησα ότι δεν δούλευαν συγκεκριμένα πλήκτρα σε μία διαγώνιο.
Αφου το άνοιξα διαπίστωσα οτι όλα τα πλήκτρα που δεν δούλευαν κατέληγαν στην ίδια επαφή (Ε) . Τα μέτρησα με το πολύμετρο και δεν υπάρχει καμία διακοπή. Οπότε μετα απο λίγο ψάξιμο στο ιντερνετ διάβασζα οτι μπορεί να φταίει το 6522 VIA. Εψαξα να αγοράσω ένα αλλά βρίσκω διάφορα τέτοια τσιπάκια με διαφορετικα νούμερα. Δηλαδη 6522 και απο κάτω ένα άλλο νούμερο (εμένα έχει 1683).
Ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτο το νούμερο;
Πρέπει να βρώ ακριβώς ίδιο με το δικό μου ή ταίριαζει οποιοδήποτε 6522 τσιπάκι;
Απο ηλεκτρονικά είμαι άσχετος όποτε αν είναι χαζή ερώτηση συγνώμη :P

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

• JIANOS
  • Το Άβαταρ του/της JIANOS
  • Retro Gamer
  • Retro Gamer
Περισσότερα
30/12/2018 21:44 #43861 από JIANOS
Απαντήθηκε από JIANOS στο θέμα Commodore VIC 20 πρόβλημα με πληκτρολόγιο
Αγαπητέ tsouk.

Μία γρήγορα ματιά στο internet με έκανε να καταλάβω ότι λογικά ένα οποιοδήποτε 6522 θα κάνει την δουλειά μιας που δεν το βρίσκουμε μόνο στο VIC-20 αλλά και στο C=64 και στο 1541 drive χωρίς να λέει κάποιο άλλο χαρακτηριστικό.

Εάν δεν είναι πολύ ακριβό πάρε το και εάν δεν δου ταιριάζει είμαι σίγουρος ότι πολλοί στην κοινότητά μας αργά η γρήγορα θα το χρειαστούν οπότε θα βρεις κάπου να το δώσεις.

• nkary
  • Το Άβαταρ του/της nkary
  • Retro Elite
  • Retro Elite
Περισσότερα
30/12/2018 22:15 - 30/12/2018 22:17 #43863 από nkary
Απαντήθηκε από nkary στο θέμα Commodore VIC 20 πρόβλημα με πληκτρολόγιο
Το 1683 σημαίνει ότι είναι κατασκευασμένο την 16η εβδομάδα του 1983 ;)