1947
Ο F.Yamauchi ιδρύει την εταιρεία διανομής Marufuku Co. Ltd.
1950
Ο Hiroshi Yamauchi αναλαμβάνει πρόεδρος της Yamauchi Nintendo & Co. και μέχρι το 1953 είναι ηγετική εταιρεία στην κατασκευή καρτών.
1959
Η εταιρεία συνεργάζεται με την Walt Disney για την κατασκευή καρτών που απευθύνονται σε μικρές ηλικίες.
1970
Γίνεται η πρώτη εταιρεία στην Ιαπωνία που εισάγει την ηλεκτρονική τεχνολογία σε παιχνίδια, με τη σειρά Beam Gun.
1974
Η Nintendo εξάγει σε Ευρώπη και Αμερική το Amusement Arcade με τεχνολογία προβολής από film 16mm.
1977
Mitsubishi και Nintendo συνεργάζονται και κατασκευάζουν τα TV Game 15 - TV Game 6.
1979-1980
Η Nintendo of America Inc. στην Νέα Υόρκη είναι γεγονός. Τα coin-op και GAME & WATCH κάνουν την εμφάνιση τους.
Ο σχεδιαστής Shigeru Miyamoto δημιουργεί τον Jumpman που προσπαθεί να σώσει την "φιλενάδα" του (Pauline) από το θηρίο Donkey Kong και γίνεται το Arcade game με τις τρελές πωλήσεις.
1983
Το Famicom (NES) κατασκευάζεται και ενσωματώνει τις τεχνολογίες CPU (Custom Processing Unit) και PPU (Picture Processing Unit).
Tα πρώτα του games γίνονται ανάρπαστα : Excitebike, Super Mario Bros, Metroid, The Legend of Zelda, Punch-Out, ο Mario είναι διάσημος όσο οι Mickey Mouse και Bugs Bunny.
1987
Η Nintendo διοργανώνει ένα Golf Tournament μέσω του τηλεφωνικού δικτύου και Famicom κονσολών.
1989
Είναι το έτος του GameBoy και του Tetris, ένα χρόνο αργότερα η Nintendo μπαίνει στην 16-bit εποχή με το Super Famicom (Super Nintendo Entertainment System) και το GameBoy κατακλύζει την Ευρωπαϊκή αγορά.
1993
O coprocessor Super FX-MARIO chip (Mathematical, Argonaut, Rotation, Input/Output) μπαίνει στις κασέτες για SNES και ωθεί τα Home Video Games σε άλλο επίπεδο, τίτλοι όπως Star Wing, Stunt Race FX εντυπωσιάζουν και αργότερα με το Super FX 2 τα Doom, Super Mario World 2: Yoshi's Island είναι εκπληκτικά.
1994
Ένα χρόνο αργότερα το μοναδικό Donkey Kong Country με Advanced Computer Modeling γραφικά σαρώνει τα πάντα.
1995
Ακολουθεί το Killer Instinct, ένα πολύ καλό παιχνίδι ξύλου με πολλά combos.
1996
Το N64 (Ultra 64) στην Ιαπωνία πουλά πάνω από 500.000 κονσόλες σε μια μέρα, το Super Mario 64 είναι γεγονός και θεωρείται από πολλούς το καλύτερο game όλων των εποχών. Ένα χρόνο αργότερα το N64 είναι στην Ευρώπη και πουλά 2.3 εκατομμύρια κονσόλες τον πρώτο χρόνο.
1998
Το GameBoy αποκτά έγχρωμη οθόνη και είναι πλέον Color, η μικρότερη ψηφιακή camera είναι η GameBoy Camera και κάνει παρέα με τον GameBoy Printer (mini εκτυπωτή).
Το The Legend of Zelda: Ocarina of Time για το Nintendo 64 σπάει το ρεκόρ προ-παραγγελιών όλων των video games.
1999
Τα Pokemon κατακλύζουν την Ευρώπη και οι επιτυχίες συνεχίζονται με τα Donkey Kong 64 και Perfect Dark.
Η Nintendo ανακοινώνει ένα νέο σύστημα με IBM Processor (Gekko) και μοναδική DVD τεχνολογία από την Matsushita (Panasonic)
Το GameBoy ξεπερνά τις 100 εκατομμύρια πωλήσεις.
Από μια εταιρεία κατασκευής καρτών, ψυχαγωγικού, εκπαιδευτικού χαρακτήρα και άλλες φορές με στόχο τον τζόγο ή το πορνό, κατάφερε να είναι μέχρι σήμερα παγκόσμιος ηγέτης με μοναδικό αντικείμενο (πλέον) τα Video Games.
Η ιστορία του λογότυπου
Το λογότυπο της εταιρείας με το πέρασμα του χρόνου...
Ας γυρίσουμε πίσω στο 1960 για να δούμε την εταιρεία να κάνει τα πρώτα της βήματα με τα τρία ιδεογράμματα.
任 (Νin) 天 (ten) 堂 (do)
Σε μια προσπάθεια εκμοντερνισμού για να είναι πιο ελκυστικά τα προϊόντα στους δυτικούς αλλά και στους μοντέρνους Ιάπωνες το 1965 παρουσιάζει το καλλιγραφικό λογότυπο.
Το 1966, αφού έχει τις πρώτες συνεργασίες με Αμερικανικές εταιρείες, χρησιμοποιεί το παρακάτω σχέδιο που δηλώνει και την καταγωγή.
Αργότερα αλλάζει με το "Ng" που είναι διφορούμενο : Nintendo Game ή Nippon Game, δηλώνοντας πάλι την καταγωγή.
Λίγο πριν τη δεκαετία του 70 τα προϊόντα της ξεχωρίζουν με το παρακάτω λογότυπο.
Το 1972 αλλάζει το σχέδιο και προσθέτει ένα περίγραμμα στα γράμματα.
Το 1975 χρησιμοποιεί ένα καλλιγραφικό μεγάλο N και το Nintendo στη βάση του.
Το 1982 ξαναχρησιμοποιεί το λογότυπο με περίγραμμα μέχρι και σήμερα.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε και εδώ :