Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2012 21:30

Shigeru Miyamoto

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(98 ψήφοι)

Shigeru Miyamoto

 

O Shigeru Miyamoto γεννήθηκε στις 16 Νοέμβριου το 1952 και είναι σχεδιαστής και παραγωγός ιαπωνικών ηλεκτρονικών παιχνιδιών.


Ο Miyamoto γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Νέο Κιότο ενώ αργότερα έγινε και το φυσικό του περιβάλλον προκαλώντας του έμπνευση για να δημιουργήσει μερικά από τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών.

 

Shigeru Miyamoto1

 

Είναι κυρίως γνωστός ως ένα από τα ισχυρότερα μέλη δημιουργίας και παραγωγής βίντεοπαιχνιδιών της Nintendo. Έχει δημιουργήσει μερικά από τα πιο επιτυχημένα franchises  βίντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών, μεταξύ των οποίων είναι ο Super Mario, Donkey Kong, The Legend of Zelda , Star Fox, F-Zero, Pikmin, καθώς και δημιουργός του Wii.

 

Ο Miyamoto γεννήθηκε στην ιαπωνική πόλη του Sonobe, Κιότο, στις 16 Νοεμβρίου 1952. Ο Miyamoto σαν άνθρωπος επηρεάστηκε πολύ από τις εμπειρίες της παιδικής ηλικίας του στην πόλη. Από νεαρή ηλικία, άρχισε να εξερευνήσει το δάσος γύρω από το σπίτι του, ονομάζοντας την εξερεύνηση - αποστολή. Σε μια από αυτές τις αποστολές, ο Miyamoto έφτασε σε μια σπηλιά και μετά από αρκετές ημέρες δισταγμού μπήκε μέσα. Μέσα από τις αποστολές του, στην εξοχή του Κιότο, αργότερα εμπνεύστηκε ένα παιχνίδι, το The Legend of Zelda.


Αφού αποφοίτησε από το Κολέγιο Καναζάβα, αποφάσισε πως ήθελε να ψάξει για κάποια επαγγελματική στέγη. Είχε επίσης μεγάλη αγάπη για τα manga (Ιαπωνικά κόμιξ) και αρχικά ήθελε να γίνει επαγγελματίας καλλιτέχνης manga πριν από την εξέταση μιας σταδιοδρομίας στα video games, όπου η επιρροή των manga στο έργο του αργότερα θα είναι εμφανής. Ο τίτλος που τον ενέπνευσε για να ακολουθήσει πλέον τη βιομηχανία των videogames το 1978 ήταν ένα παιχνίδι από τα arcade, το Space Invaders.

 

Το 1979 ο Miyamoto βοήθησε την Nintendo σε κάποιο εξωτερικό της τμήμα στην ανάπτυξη για το πρώτο arcade της εταιρίας, το Sheriff. Οι δυνατότητές του αναγνωρίστηκαν αμέσως και έτσι η Nintendo χωρίς να χάσει χρόνο, τον πήρε υπό την σκέπη της. Με τον καιρό ο Miyamoto υλοποίησε με σάρκα και οστά σχεδόν όλα του τα όνειρα, ενώ βοήθησε και στην ανάπτυξη/σχεδίαση διάφορων κονσολών της Nintendo, με πρώτο του έργο το Nintendo Color TV Game (Block Kuzushi ή Block Breaker) όπου είχε αναλάβει την πλήρη ανάπτυξη και σχεδίασή του.

 

Σήμερα πλέον διαχειρίζεται το τμήμα Ανάλυσης και Ανάπτυξης, το οποίο χειρίζεται πολλούς από τους κορυφαίους σε πωλήσεις τίτλους της Nintendo. Τα παιχνίδια του Miyamoto έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε όλες τις κονσόλες της Nintendo, με τα πρώτα έργα του να εμφανίζονται στα arcade μηχανήματα. Τα παιχνίδια του έχουν λάβει επαίνους από πολλούς κριτικούς και έχει τιμηθεί με διάφορα και πολλά βραβεία.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε και εδώ :

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Shigeru_Miyamoto

 



 

 

Διαβάστηκε 8125 φορές
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Jack Tramiel »

1 σχόλιο

  • Σύνδεσμος σχολίου Glaros Tsiou Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013 01:25 δημοσιεύθηκε από Glaros Tsiou

    Είναι ένας μάγος-δημιουργός σε πολλά αναγνωρισμένα video-games και έχει χαρίσει τις καλύτερες στιγμές gaming.

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια

great retro computers and retro consoles companies logos